Leveringen:

De producten worden op werkdagen door de leveranciers verzonden door heel Nederland. Dit gebeurt binnen 72 uur tenzij anders aangegeven op de productenpagina m.uv. gekoelde en bevroren producten.

 

Gekoelde en bevroren producten:

Levering in Amsterdam: maandag, woensdag of vrijdag. Bestel je op een van deze dagen nog voor 15.00 dan wordt het dezelfde avond nog bij je bezorgd!

Levering buiten Amsterdam: we kunnen helaas nog geen gekoelde en diepvries producten buiten Amsterdam leveren. 

 

Ruilen & Retour

De producten op deze website kunnen vanwege de houdbaarheid en hygiëne helaas niet geretourneerd worden, indien ze zoals besteld en onbeschadigd door u zijn ontvangen. Restituties zijn dus niet beschikbaar. Heb je een verkeerde product besteld en is deze onbeschadigd en opgeopend? Neem dan contact op met de leverancier om afspraken te maken. 

 

Geld terug?

Restituties zijn beschikbaar als u onvolledige of verkeerde producten heeft ontvangen. Na retourontvangst van de goederen krijgt u binnen 14 werkdagen uw geld terug. 

Heb je wel de juiste producten ontvangen? Dan is het helaas niet mogelijk om deze te retourneren.

 

 

KLACHTEN

Wij raden u aan om eerst uw klachten aan ons kenbaar te maken door een e-mail te sturen naar hello@strawbystraw.com. Als dit niet tot een oplossing leidt, is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten te registreren via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Indien uw klacht nog niet elders in behandeling is, staat het u vrij uw klacht in te dienen via het platform van de Europese Unie.